جان ور

ساخت وبلاگ

 

خطر سرطان برای بیماران کلیوی

خطر سرطان برای بیماران کلیوی

خطر سرطان برای بیماران کلیوی

افراد مبتلا به بیماری کلیوی در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان هستند: چه راهکاری برای این موضوع وجود دارد. ارتباط بین بیماری کلیوی و سرطان توسط متخصصان در محیط‌های مختلف مورد بحث قرار گرفته است، اما کارشناسان می‌گویند که این ارتباط به طور گسترده توسط عموم مردم شناخته نشده است. جان ویر به عنوان برترین فروشنده مانتو های پزشکی و روپوش های جراحی از شما بابت خواندن این مطالب تشکر دارد.

محققان به این نتیجه رسیدند که افراد مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است خطر ابتلا به سرطان بیشتری داشته باشند و بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از سرطان باشند. محققان 14 میلیون نفر از ساکنان منطقه را مورد بررسی قرار دادند و دانشمندان از داده ها یا سوابق آزمایش خون استفاده کردند که بیماران دیالیزی یا بیماران پیوند کلیه را شناسایی می کند. سپس این مطالعه به بررسی خطر ابتلای آنها به سرطان و مرگ بر اثر سرطان پرداخت. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

 

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 14:06

 

سونه جدید کرونا XE

سونه جدید کرونا XE

سونه جدید کرونا XE

در اواخر ماه مارس، وزارت بهداشت بریتانیا یک نوع جدید COVID-19 به نام XE را معرفی کرد.  به گفته سازمان، این نوع جدید نوترکیب است، به این معنی که ترکیبی از دو سویه است. در این مورد، Omicron BA.1 بسیار عفونی با نوع جدیدتر BA.2 ترکیب شده است. در مجموع 637 مورد XE – یک نوترکیب Omicron BA.1 و BA.2 – تا کنون در بریتانیا تایید شده است. جان ویر به عنوان برترین فروشنده مانتو های پزشکی و روپوش های جراحی از شما بابت خواندن این مطالب تشکر دارد.

انواع ترکیبی رایج کرونا هستند

از آنجایی که ویروس ها در طول زمان جهش می یابند، احتمال دارد انواع نوترکیب رخ دهد.  کارلوس مالوستتو، پزشک می‌گوید: «این قبلاً چند بار اتفاق افتاده است، و معمولاً روشی که اتفاق می‌افتد این است که شما دو نوع در گردش دارید، ممکن است فردی به طور همزمان به هر دو مبتلا شود و سپس ویروس با ویژگی‌های هر دو نوع ترکیب شود.» یک متخصص بیماری های عفونی در مرکز پزشکی Wexner دانشگاه ایالتی اوهایو به جان ویر گفت. تایید کرد که تا کنون، هیچ نشانه ای وجود ندارد که نوع XE در فرار از مصونیت به دست آمده از عفونت قبلی یا واکسیناسیون بهتر باشد. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

 

 

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 102 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 12:14

 

رژیم های کم نمک و تاثیر آن بر نارسایی قلب

رژیم های کم نمک و تاثیر آن بر نارسایی قلب

چگونه رژیم های کم نمک می تواند به کسانی که با نارسایی قلبی زندگی می کنند کمک کند. به افرادی که مبتلا به نارسایی قلبی هستند، اغلب توصیه می شود رژیم های کم نمک داشته باشند.  دلیل پشت این توصیه این است که نمک حاوی سدیم است و سدیم بیش از حد ممکن است باعث حبس مایعات شود. محدود کردن سدیم رژیم غذایی ممکن است به کاهش تجمع مایع اضافی در اطراف قلب و ریه ها و در پاهای بیماران نارسایی قلبی کمک کند. تصور می‌شود که این کار ممکن است بار قلبی را که بیش از حد کار کرده است کاهش دهد و برخی از علائم منفی مرتبط با این بیماری مانند تورم، خستگی و سرفه را کاهش دهد. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

 

 

 

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 14:22

 

اسکن ام آر آی جنین و کشف نشانه های اوتیسم

کشف اوتیسم در بارداری

اسکن ام آر آی جنین و کشف نشانه های اوتیسم

نشانه های اوتیسم ممکن است در طول اسکن ام آر آی جنین آشکار شود. اوتیسم یک اختلال وضعیت عصبی است که چالش هایی را برای بسیاری از کودکان در سراسر جهان ایجاد می کند. مطالعه جدید دانشکده پزشکی هاروارد در بوستون ممکن است راه خل مناسبی در مورد این اختلال قبل از تولد کودک ارائه دهد. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

دکتر آلپن اورتگ، محقق فوق دکترا در رشته رادیولوژی در دانشکده پزشکی هاروارد، اسکن های مغزی MRI جنین را که در بیمارستان کودکان بوستون گرفته شده بود، بررسی و تجزیه و تحلیل کرد. آنها تفاوت هایی را در ساختار مغز در کودکانی که بعداً مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD)  شدند، یافتند.

اوتیسم با رفتارهای اجتماعی و سایر رفتارهایی تعریف می‌شود که در نوزادان قابل اندازه‌گیری نیستند، اما تحقیقات نشان می‌دهد که نوزادانی که به اوتیسم ادامه می‌دهند، از قبل مغزهای متفاوتی دارند. چیزی که این مطالعه به آن پرداخته است این است که برخی از این تغییرات مغزی ممکن است قبل از تولد شروع شوند.

 

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 131 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 13:11

 

ایمنی ترکیبی در برابر کووید-19

ایمنی ترکیبی در برابر کووید-19

مطالعات نشان می دهد ایمنی ترکیبی یا “فوق العاده” در برابر کووید-19 بیشترین محافظت را ارائه می دهد. محققان هنوز در حال یادگیری هستند که چگونه سیستم ایمنی می تواند پس از واکسیناسیون یا عفونت های قبلی، از ویروس کرونای جدید جلوگیری کند. در یک مطالعه جدید، محققان می گویند افرادی که «ایمنی ترکیبی» از واکسینه شدن و قبلاً مبتلا به کووید-19 دارند، محافظت قابل توجهی در برابر این بیماری دارند. تحقیقات منتشر شده در اوایل سال جاری توسط دانشگاه علوم و بهداشت اورگان (OHSU) نشان داد که اگر فردی واکسینه شده باشد و به COVID-19 مبتلا شده باشد، یک پاسخ ایمنی فوق العاده در آنها رخ می دهد. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

 

 

 

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 14:15

 

خطرات استفاده از موارد مخدر در مادران باردار

مصرف حشیش در زنان باردار

خطرات استفاده از مواد مخدر در مادران باردار

استفاده از حشیش (شاهدانه) در دوران بارداری ممکن است خطر افزایش قند خون را در کودکان افزایش دهد. بر اساس تحقیقات جدید، کودکانی که در داخل رحم در معرض حشیش قرار گرفتند، ممکن است در آینده در معرض خطر چاقی و قند خون بالا باشند. این تحقیق که در مجله Clinical Endocrinology & Metabolism منتشر شد، سطح شاهدانه را در بیش از 100 زن باردار اندازه‌گیری کرد و سلامت فرزندانشان را در حدود پنج سالگی ارزیابی کرد. از میان کودکان شرکت‌کننده در این مطالعه، آن‌هایی که در رحم مادر در معرض حشیش قرار گرفته‌اند، 2.6 درصد توده چربی بیشتر و سطح گلوکز ناشتا بالاتری نسبت به کودکانی که در رحم مادر در معرض حشیش قرار نداشتند، داشتند. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

این مطالعه به شواهد فزاینده ای اضافه می کند که نشان می دهد مصرف حشیش در بارداری ممکن است بر سلامت کودک تأثیر بگذارد و در رشد آنها اختلال ایجاد کند. من تعجب نمی‌کنم که قرار گرفتن در معرض حشیش قبل از تولد تأثیری بر فرزندان داشته باشد. در اصل، هر مداخله دارویی قابل توجهی  ممکن است به طور مستقیم (با تأثیر بر جنین) یا غیرمستقیم (با تأثیر بر روی مادر و سپس جنین) بر نوزاد تأثیر بگذارد.» دکتر دانیله پیوملی، مدیر مرکز تحقیقات حشیش دانشگاه کالیفرنیا ارواین به جان ویر گفت. جان ویر به عنوان طراح و تولید کننده در ایران البسه پزشکی، توربان، کفش پزشکی، ست اسکراب پزشکی در ایران از شما خواستار حفظ و نگهداری بیشتر از کودکان می باشد.

 

 

 

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 0:52

 

خطرات اومیکرون برای کودکان زیر5 سال

خطرات اومیکرون برای کودکان

خطرات اومیکرون برای کودکان زیر5 سال

سازمان بهداشت جهانی در 22 فوریه 2022، بیانیه ای را در مورد گونه جدید کرونا (اومیکرون) منتشر کرد. این گونه مستری از جهش های قبلی کرونا می باشد به همین دلیل به عنوان “نوعی نگران کننده” طبقه بندی شود. با این حال، در حالی که والدین کودکان خردسال باید در مورد گسترش نوع BA.2 محتاط باشند، داده‌ها نشان می‌دهد که خطر ابتلا به آن‌ها بسیار کم است. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 2:35

 

شیرین کننده های مصنوعی و خطرات بالقوه سرطان: آنچه باید بدانید

میلیون ها آمریکایی از شیرین کننده های مصنوعی به عنوان جایگزین شکر استفاده می کنند. بر اساس تجزیه و تحلیل، در حدود 141 میلیون نفر در سال 2020 از شیرین کننده مصنوعی استفاده  نمودند. شیرین کننده های مصنوعی کالری ندارند یا کالری بسیار کمی دارند، بنابراین اغلب با این ایده که به کاهش وزن کمک می کنند، به غذاها و نوشیدنی ها اضافه می شوند. در خمیر دندان، آب نبات و آدامس این شیرین کننده ها بدون خطر ابتلا به پوسیدگی دندان استفاده می شوند. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 162 تاريخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 13:13

 

چرا کرونا بر حس بویایی تاثیر می گذارد

در ابتدا تصور می شد که کاهش یا تغییر حس بویایی به نام اختلال بویایی به دلیل آسیب اعصاب بویایی باشد. بررسی های جدید نشان می دهد از بین رفتن حس بویایی به دلیل تورم و انسداد مجاری بینی می باشد. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

از دست دادن حس بویایی کرونا

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 14:28

 

چه تمرین هایی به افراد مسن بسیار کمک می کند

با بالا رفتن سن افراد، داشتن تحرک می تواند کلید حفظ یک سبک زندگی سالم باشد. به طور خاص، طبق گفته موسسه ملی AgingTrusted Source (NIA)، توانایی حرکت یا راه رفتن آزادانه و آسان برای زندگی مستقل بسیار مهم است. افراد مسن‌تری که تحرک خود را از دست می‌دهند، بیشتر به خانه‌های سالمندان می‌روند و در معرض خطر ابتلا به بیماری، ناتوانی، بستری شدن در بیمارستان و مرگ بیشتر هستند. اکنون تحقیقات جدید نشان می‌دهد که فقط یک جلسه تمرین گروهی در هفته به جلوگیری از کاهش تحرک و مشکلات پزشکی مرتبط برای سنین 65 سال و بالاتر کمک می‌کند. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

تحرک پذیری

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 13:38

تاثیر مصرف آنتی بیوتیک در میانسالی زنان

زنانی که در میانسالی از مقدار قابل توجهی آنتی بیوتیک استفاده می کنند، در سنین بالاتر احتمال زوال عقل بیشتری دارند. این مطالعه شامل 14542 پرستار زن در ایالات متحده است. ارزیابی عملکرد عقل از طریق یک آزمون عصبی روان‌شناختی کامپیوتری بین سال‌های 2014 و 2018 انجام شده است.  در مقایسه با افرادی که آنتی بیوتیک استفاده نمی کنند، افرادی که حداقل 2 ماه در میانسالی آنتی بیوتیک استفاده کرده اند، 7 سال بعد میانگین نمرات عقلی کمتری داشتند. نمرات شناختی شامل شناخت کلی، سرعت و توجه روانی حرکتی، و یادگیری و حافظه کاری بود. محققان ارتباطی بین افزایش قرار گرفتن در معرض آنتی بیوتیک ها در میانسالی و نمرات شناختی پایین تر در هر سه حوزه شناختی پیدا کردند. به گفته محققان، این اثر معادل چیزی بود که برای 3 تا 4 سال پیری انتظار می رفت. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

 

 

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 16:02